Sunday, August 10, 2014

menjauh bukan bermaksud ingin membenci....

Alhamdulillah.

[10 08 2014]

Akhirnya, terlintas juga difikiran aku untuk menulis blog balik.
Rindu sangat zaman yang lalu.

Zaman kecik. Zaman sekolah rendah. Zaman naim lilbanat. Zaman matrik kedah.
Zaman USM.

Alhamdulillah, lepas baca Al-Mulk, rase tenang sikit hati :)
Inshaa Allah, lepas ni aku akan luangkan masa at least smggu sekali untuk update blog.

Buat sahabat degree yg rase aku makin jauh..
Bukan niat aku untuk membenci.. bukan niat ku untuk memutuskan persahabatan...
Sometimes, I feel like I'm not good enough to be your friend....... 
Dan sebab fon aku hilang kena curi, semua contact dah hilang..
To those kawan kawan yang dah menamatkan zaman bujang, happy for you all.
Dah besar panjang, dah ada kerjaya masing masing.

No comments:

Post a Comment